środa, 7 lipca 2010

co dzieje sie?

Horoskopy ze zmianami szaleją i wariują. W pracy? Ciśnienie zmiany jest niesamowicie wielkie i mocne... co się dzieje?Karuzela...

Ale decyzje są już podjęte.

Nowe cele zawodowe
Pani coach która stara się zrobić ze mną porządek
Nowe możliwości
Nowe podejście do codzienności...

A jeśli chodzi o Panią coach - to niestety... uświadomiła mi, że duża część mojej pracy to będzie pozbycie się lęku.  A takowy mam, chowam i pielęgnuje - nie przydaje mi się on zupełnie... ale jestem go świadoma! I jeszcze jedno: ponoć jak ludzie pozbędą się lęku - zmienia się wszystko. Centralnie. Nie tak, że troszkę się zmienia, częściowo, kilka małych rzeczy. Oficjalne porównanie: z lęk jest jak grawitacja, przyciąga Cię do ziemi... bez lęku zostajesz wystrzelony na orbitę i zmieniasz pogląd na to, co Cię otacza. Z jednej strony chcę, a z drugiej - boję się. Co się zmieni? Co się nie zmieni?

może nic ? a może wszystko ( i po cichu liczę na to aby zmieniło się wiele wiele rzeczy... ale nie moja miłość do Piotrka..)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz